|  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 |  | 
 
| 
 
 |  | | Pytał: Stanisław Bugajski Data: 25/04/2012
 Publikacja: 29/04/2012
 
 Pytanie: Czy wystarczającym sposobem powiadomienia członków o wprowadzeniu do porządku obrad WZ dodatkowego punktu jest wysłanie zawiadomienia listem zwykłym? Statutowe terminy zostały dochowane. Czy informacja musi być wysłana również do Zarządu Okręgowego?
 
 Odpowiedź:
 Statut nie określa formy nadania zawiadomienia, mówi tylko, że ma być pisemne. Forma zawiadomienia będzie miała znaczenie, jeżeli większa grupa członków podniesie, że nic nie wiedziała o WZ. Zarząd musiałby móc wtedy udowodnić, że nie jest prawdą, że nie wiedzieli, a potwierdzenie wysłania listem poleconym byłoby takim dowodem. Jeżeli zarząd nie spodziewa się takich incydentów, to list zwykły będzie wystarczający.
 | 
 |  |  |