strona główna forum dyskusyjne


























Pytał: Stanisław Bugajski
Data: 25/04/2012
Publikacja: 29/04/2012
Pytanie: Czy wystarczającym sposobem powiadomienia członków o wprowadzeniu do porządku obrad WZ dodatkowego punktu jest wysłanie zawiadomienia listem zwykłym? Statutowe terminy zostały dochowane. Czy informacja musi być wysłana również do Zarządu Okręgowego?

Odpowiedź:
Statut nie określa formy nadania zawiadomienia, mówi tylko, że ma być pisemne. Forma zawiadomienia będzie miała znaczenie, jeżeli większa grupa członków podniesie, że nic nie wiedziała o WZ. Zarząd musiałby móc wtedy udowodnić, że nie jest prawdą, że nie wiedzieli, a potwierdzenie wysłania listem poleconym byłoby takim dowodem. Jeżeli zarząd nie spodziewa się takich incydentów, to list zwykły będzie wystarczający.

Szukaj   |   Ochrona prywatności   |   Webmaster
P&H Limited Sp. z o.o.