  
      
	  
	  
	  
	  
	  
	
	  
	  
  
  
	 | 
	 | 
	
	 
| 
	 
 
  |  
	Pytał: J. Tomaszewski 
	Data: 15/07/2016 
	
	Publikacja: 15/07/2016 
 
    Pytanie: Siedziba koła znajduje się pod prywatnym adresem Łowczego, adres korespondencyjny jest w innej miejscowości w firmie Prezesa Koła. Gdzie powinna znajdować się dokumenty koła? 
 A może każdy z członków zarządu powinien mieć swoje dokumenty u siebie, to znaczy Łowczy dokumenty łowieckie, skarbnik finansowa a sekretarz ogólne sprawy? Czy o lokalizacji dokumentów należy powiadomić jakiś urząd? 
  
Odpowiedź: 
Zarząd sam decyduje, gdzie są trzymane dokumenty koła. Nie muszą być w jednym miejscu. Nie ma obowiązku informowania kogokolwiek o lokalizacji dokumentów koła. 
 
 | 
 
  | 
 
 
	 | 
	 |