  
      
	  
	  
	  
	  
	  
	
	  
	  
  
  
	 | 
	 | 
	
	 
| 
	 
 
  |  
	Pytał: Jureek 
	Data: 25/07/2003 
	
	Publikacja: niepublikowane 
 
    Pytanie: Czy myśliwy, będący członkiem innego KŁ może używać broni myśliwskiej na terenie "zamkniętego" obiektu stawowego - stanowiącego jego własność, położonego na terenie obwodu łowieckiego innego koła. Jeżeli tak to na jakich zasadach?
  
Odpowiedź: 
Nie może, chyba ze otrzyma upoważnienie do dokonania odstrzału od koła, na którego obwodzie znajdują się te stawy.
 
 | 
 
  | 
 
 
	 | 
	 |