|  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 |  | 
 
| 
 
 |  | | Pytał: kormoran Data: 18/01/2011
 Publikacja: 21/01/2011
 
 Pytanie: Czy zgodnie z nowelizacją rozporządzenia odnośnie zasad wykonywania polowania (dot. zał. nr 1, wzór "odstrzału") należy uznać za prawidłowy wpis, którego dokonał łowczy w punkcie 4.1. "Dzik odyniec szt. 2"?
 Myślę, że są tu dwa błędy:
 1. nieprawidłowa terminologia.
 2. powinna być wpisana osobno każda sztuka;
 Czy posiadacz takiego upoważnienia może się liczyć z jakimikolwiek konsekwencjami podczas kontroli?
 
 Odpowiedź:
 Wpis jest nieprawidłowy z obu wskazanych powodów. Posiadaczowi takiego upoważnienia nic nie grozi, ale warto w kole wprowadzić zasady zgodne z Rozporządzeniem MŚ.
 | 
 |  |  |